- WILT U LANGSKOMEN?
- WIJ ZIJN BEREIKBAAR OP 078 - 617 65 30
- ZIE CONTACTPAGINA VOOR DE DETAILS
Kantoormeubilair met toegevoegde waarde
In 1994 opgericht met een passie om met kwalitatief kantoormeubilair, inspirerende kantoorinrichtingen te maken, zo is Shiraz in 30 jaar uitgegroeid tot professionele kantoor en projectinrichter!
Duurzaam kantoormeubilair met de juiste prijs-kwaliteit verhouding. Wij leveren oplossingen voor het hele kantoor zoals een functionele en ergonomische werkplek, kantinemeubilair en ergonomie gerelateerde producten. Ook het inrichten van (arts)praktijken en zorg instellingen hoort bij onze specialisme. Naast het leveren van kantoormeubilair kunnen wij u helpen bij volledige projectinrichtingen, nieuwbouw of verbouw.
Neem eens een kijkje op onze projectinrichting pagina wat wij voor u kunnen betekenen!
Uw kantoorinrichter. Betrouwbaar. Betrokken. Betaalbaar.
Welkom in onze nieuwe showroom!
Ons team van interieuradviseurs en ergonomie experts werken met grote enthousiasme aan ons grootste doel:
Het creëren van kantoorinrichtingen die het beste in uw medewerkers naar boven haalt. Een werkplek die functioneel en efficiënt is, motiveert en samenwerking stimuleert... Maar ook ruimte biedt voor ontspanning! Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de producten lang meegaan en alle kantoormeubelen duurzaam worden geproduceerd.
Wij zijn er voor kleine en grote bedrijven, met een klein of groot budget. Ieder vraagstuk benaderen wij met dezelfde betrokkenheid en enthousiasme!
In onze 1000 m2 showroom vindt u een ruime collectie bureaustoelen, bureaus, zit-sta bureaus, vergadermeubilair en zorgmeubilair. Kom langs en laat u inspireren
Waarmee kunnen wij u helpen?
Een goede ergonomische werkplek start bij Shiraz!
Of u nu op zoek bent naar goed advies voor een ergonomische bureaustoel of een totale kantoorinrichting, wij helpen u graag! Naast ergonomie, comfort en functionaliteit adviseren wij ook graag hoe we van uw werkplek een inspirerende ruimte kunnen maken. U bent van harte welkom in onze 1000 m2 showroom om ons assortiment kantoormeubilair te ervaren en meer te weten over alle mogelijkheden. In onze design studio maken wij voor u vrijblijvend een ontwerp op maat.
Een goede kantoorinrichting begint bij een goede kantoorinrichter!
Shiraz Office Furniture helpt u graag uw wensen te vertalen naar een kantoorinrichting die naast mooi vormgegeven vooral ook functioneel en ergonomisch is.
Van het begin tot de oplevering begeleiden we uw project betrokken, professioneel en met de hoogste service. En als we onze klanten mogen geloven is dit geen valse belofte... Bijna 500 klanten reviewen ons op Trustpilot als uitstekend met een 4.8/5!
Onze kantoorinrichtingen
Kantoorinrichting
Ergonomisch kantoormeubilair draagt bij aan de gezondheid en productiviteit van uw werknemers en leggen de basis voor een goede werkomgeving. Maar een mooie uitstraling die past bij uw bedrijf is minstens zo belangrijk.
Zorginrichting
Het inrichten van zorgruimtes vraagt om expertise, bij een wachtkamer van een tandartspraktijk worden andere eisen gesteld dan bij een gezamenlijke huiskamer voor ouderen. Onze zorginrichtingen hebben 1 doel gemeen: Het creëren van een fijne sfeer die bijdraagt aan de gezondheid en welzijn van medewerkers en patiënten.
Gerealiseerde projecten
Tijdens onze 26 jaar als projectinrichter hebben wij vele inspirerende, duurzame en vooral functionele inrichtingen ontworpen en opgeleverd. U vindt een onze (kantoor)inrichtingen bij onze gerealiseerde projecten.
Gezond werken?
Gezond werken, het beeld in u hoofd beschrijft al snel een werknemer op een hometrainer. Terwijl hij calorieën verbrandt, belt hij zijn klanten, stelt offertes op en sluit goeie deals. Het is één groot succesverhaal.
De praktijk blijkt anders. Bedrijven schaffen een mooi zit-sta bureau aan maar de, medewerkers gebruiken het niet. Ontzettend jammer, want gezond werken heeft veel voordelen voor werknemer en werkgever! Om gezond te werken succesvol te laten worden is goed advies en een inplementatie hiervan essentieel. En daar helpen wij u graag bij.
Afspraak maken voor goed ergonomisch advies in onze showroom of bij u op locatie?
Neem contact met ons op!
GROOT ASSORTIMENT kantoormeubilair
Shiraz houdt zich al 25 jaar bezig met de kantoorinrichting en zorginrichting. In die periode hebben wij een mooie selectie gemaakt in hoogwaardig kantoor-, kantine-, en receptiemeubilair en magazijninrichtingen en dat voor een betaalbare prijs. Zo kan er ook met een klein budget een mooie inrichting worden gerealiseerd. Bovendien komt ons meubilair van Europese fabrikanten uit Nederland, Duitsland & Italië, kwaliteit gegarandeerd!
DOWNLOAD ONZE BROCHURE
In onze nieuwe brochure worden er diverse aspecten van kantoorinrichting behandeld zo vindt u er o.a. modern kantoormeubilair voor kantoor, receptie, wachtkamer, vergaderruimte, kantine en magazijn maar ook accessoires om uw kantoorinrichting helemaal af te maken. Naast een selectie van ons favoriete meubilair vindt u ook een aantal nieuwe kantoormeubelen, die we in onze brochure graag aan u introduceren. Download onze brochure
3D TEKENING OP MAAT
Veel mensen hebben moeite om door hun huidige interieur heen te kijken en zien daardoor niet de mogelijkheden en potentie van een ruimte. Wij helpen u graag om uw ideeën te visualiseren in gedetailleerde 2D en 3D tekeningen, waardoor u wel een duidelijk beeld krijgt van de mogelijkheden van de ruimte. Bespaar uw bedrijf dure architectenkosten, want bij SHIRAZ krijgt u 2D & 3D tekeningen er gratis bij!