Corona Update Wij zijn geopend zoals u van ons gewend bent | Bekijk hier de maatregelen die wij nemen | Bekijk onze oplossing voor kantoor hier.
  • GROTE SHOWROOM VAN 1000M2
  • VRAGEN? 078-617 65 30
  • LEVERING DOOR HEEL NEDERLAND

Projectinrichtingen - Van ontwerp tot realisatie

Bent u op zoek naar een projectinrichter voor uw projectinrichting? Shiraz Office Furniture helpt u graag uw wensen te vertalen naar een interieur die naast mooi vormgegeven vooral ook functioneel en ergonomisch is. Wij bieden een compleet assortiment kantoormeubilair van gerenommeerde merken en hebben voor ieder budget een oplossing van duurzame kwaliteit. Samen met u bespreken we uw wensen, de mogelijkheden en komen samen tot een kantoorinrichting passend bij uw bedrijf. Van het begin tot de oplevering begeleiden we uw project betrokken en professioneel.

 

Waarom Shiraz? 

  • 25 jaar ervaring
  • Professioneel advies voor een ergonomische kantoorinrichting
  • Eigen design studio en interieurontwerpers
  • Gespecialiseerd in het strategisch en ergonomisch inrichten
  • Stimuleren gezond werken
  • Wij geven advies voor vloer tot wandafwerking
  • U maakt gebruik van onze grote showroom waar u producten kunt ervaren en materialen kunt vergelijken
  • U maakt gebruik van onze eigen professionele montageafdeling

 

 


Projectinrichting op maat: wat kunnen wij voor u betekenen?

1. INVENTARISEREN

 

Een projectinrichting begint met een eerste oriënterend gesprek waarmee we uw wensen en programma van eisen bespreken. Het is handig hierbij een plattegrond van de in te richten ruimtes te hebben.

Dit kan bij ons in de showroom waar wij u een goed beeld kunnen geven van ons assortiment en mogelijkheden. Heeft u geen tijd om langs te komen? Geen probleem, wij kunnen u ook op locatie veel laten zien. Neem contact op door een e-mail te sturen, vul een contactformulier in of bel ons op 078-617 65 30. U kunt ons ook bereiken via de contact pagina.

Showroom kantoormeubilair

2. Advies op maat

Uw wensen en eisen bepalen de basis voor uw nieuwe kantoorinrichting, maar wij adviseren u ook graag over ergonomische oplossingen voor de werkomgeving. 

Daarnaast denken we graag mee hoe uw huisstijl het best naar voren komt in het interieur en daarbij hoort dan ook het ontwikkelen van een passend concept voor de kantoorinrichting.

 

2. EEN INTEGRAAL ONTWERP

 

Plattegrond projectinrichting PowerQ

Op basis van ons oriënterende gesprek en uw vraag gaan wij voor u aan de slag. Naast dat wij uw wensen vertalen naar een ontwerp, houden we rekening met goede routing, ergonomie, samenwerkingsverbanden en ook niet onbelangrijk: het budget! Onze ontwerp afdeling tekent uw kantoorinrichting 3d in en geeft wij u alvast een kijkje in uw nieuwe kantoor. Uw nieuwe kantoorinrichting krijgt hierdoor vorm en kan waar nodig aangepast worden. Deze 3D tekeningen maken wij als service voor onze relaties en zijn dus geheel gratis! Indien er geen plattegrond van het pand aanwezig is, komen wij vrijblijvend bij u langs om de ruimte in te meten.


3. Materiaal en kleuradvies

 

materialen en kleuren projectinrichting

Nadat het ontwerp vast staat en passende producten zijn gekozen adviseren wij ook welke materialen het beste geschikt zijn op het gebied van functionaliteit en uitstraling. De juiste materialen zorgen er uiteindelijk voor dat een klopt! 

In onze designstudio hebben wij een materialenbibliotheek met vloerstalen, stofferingen, kleurenwaaiers, bladafwerkingen.... Onze interieurontwerpers hebben veel kennis van de verschillende mogelijkheden en denken ook mee in maatwerk oplossingen. Wij adviseren en ontwerpen.. Kom langs en laat u inspireren!

 

Kom langs in onze 1000 m2 showroom en laat u inspireren! Maak een afspraak of kom spontaan langs voor vrijblijvend advies en laat u verwennen met een heerlijke kopje koffie gemaakt door onze eigen barista.


4.PROJECTBEGELEIDING 

 

Op papier is alles netjes: De prijs is goed, er is mooi projectmeubilair gekozen en de decors passen perfect bij uw vloer. Wanneer u met ons samenwerkt zorgen wij naar wens voor de gehele projectbegeleiding, maken een planning in overleg en sturen de verschillende partijen zoals vloerenleggers, interieurbouwers, elektriciens, schilders en loodgieters.

 

 

Projectbegeleiding kantoorinrichting


5. OPLEVERING VOLGENS PLANNING

 

Wij willen dat uw verwachting overeen komt met de werkelijkheid. Het plaatsen is daarom minimaal net zo belangrijk als het voorwerk. Onze monteurs hebben jarenlang ervaring en installeren van projectinrichtingen. Zij stellen uw kantoorkasten netjes af, binden deze zodat deze ook over 8 jaar nog netjes stabiel staan. De bureaus worden waterpas gezet en de bureaustoelen worden voor u ingesteld. 

 

Projectinrichting PowerQ Rotterdam

Gerealiseerde projectinrichting kantoor

referenties

Neem een kijkje welke projectinrichtingen wij recent hebben opgeleverd en krijg een indruk wat wij voor u kunnen betekenen. Bij deze kantoorinrichtingen dat er gewerkt wordt met Palmberg kantoormeubelen. Dit merk staat voor innovatie, kwaliteit, snel leverbaar en een grote flexibiliteit. Met dit laatste doelen we op speciale maten en uitvoeringen en keuze van de decors. Uw bureaus kunnen hierdoor gemakkelijk speciaal uitgevoerd.

Wij zijn dealer van een breed aanbod kantoormeubilair merken welke geschikt zijn voor projectinrichtingen. Er kan dus gekozen worden uit verschillende merken en uit verschillende prijsklassen. Neem contact met ons op, voor een informatief gesprek, of breng een bezoekje aan onze grote showroom langs de A16.

 

Bekijk alle gerealiseerde projecten!