• GROTE SHOWROOM VAN 1000M2
  • VRAGEN? 078-617 65 30
  • LEVERING DOOR HEEL NEDERLAND

Projectinrichtingen - Van ontwerp tot realisatie

Bent u op zoek naar een projectinrichter? Shiraz Office Furniture helpt u graag uw wensen te vertalen naar een interieur die naast esthetisch ook functioneel en ergonomisch is. Wij bieden een compleet assortiment kantoormeubilair van gerenommeerde merken en hebben voor ieder budget een oplossing van duurzame kwaliteit.  Samen met u bespreken we uw wensen, de mogelijkheden en komen samen tot een interieurinrichting passend bij uw bedrijf. Van het begin tot de oplevering begeleiden we uw project betrokken en professioneel.

 

Waarom Shiraz? 

  • 25 jaar ervaring
  • Professioneel advies voor een ergonomische kantoorinrichting
  • Wij geven advies voor vloer tot wandafwerking
  • Eigen design studio en interieurontwerpers
  • Gespecialiseerd in het strategisch en ergonomisch inrichten
  • Stimuleren gezond werken
  • U maakt gebruik van onze grote showroom waar u producten kunt ervaren en materialen kunt vergelijken
  • U maakt gebruik van onze eigen professionele montageafdeling

 

 

Klik hier voor het maken van een vrijblijvende afspraak!


Projectinrichting op maat: wat kunnen wij voor u betekenen?

1. Neem contact met ons op

 

Een projectinrichting begint met een eerste oriënterend gesprek waarmee we uw wensen bespreken. Het is handig hierbij een plattegrond van de in te richten ruimtes te hebben.

Dit kan bij ons in de showroom waar wij u goed beeld kunnen geven van ons assortiment en mogelijkheden. Heeft u geen tijd om langs te komen? Geen probleem, wij kunnen u ook op locatie veel laten zien. Neem contact op door een e-mail te sturen, vul een contactformulier in of bel ons op 078-617 65 30. U kunt ons ook bereiken via de contact pagina.

 

 

 

2. EEN INTEGRAAL ontwerp

 

Op basis van ons oriënterende gesprek en uw vraag gaan wij voor u aan de slag. Naast dat wij uw wensen vertalen naar een ontwerp, houden we rekening met goede routing, ergonomie, samenwerkingsverbanden en ook het budget. Visualisatie van de projectinrichting is essentieel. Wij werken met professionele software, waarmee elk kantoormeubel in te tekenen is en u een goed beeld krijgt hoe de ruimte wordt. Uw nieuwe kantoorinrichting krijgt hierdoor vorm en kan waar nodig aangepast worden. Naast inrichting kunnen wij ook kleur en materiaaladvies uitbrengen. Deze 3D tekeningen maken wij als service voor onze relaties en zijn dus geheel gratis! Indien er geen plattegrond van het pand aanwezig is, komen wij vrijblijvend bij u langs om de ruimte in te meten!

3. Het meubilair

Het ontwerp is naar wens en is functioneel. In deze fase selecteren we de meubels aansluitend bij de wensen. 

In onze 1000 m2 showroom kunt u veel inspiratie opdoen en de verschillende meubellijnen uitproberen en vergelijken. Daarnaast adviseren we u in materialen en kleuren. Wij adviseren u graag en helpen u bij het maken van de beste keuze. 

Soms vraagt een projectinrichting om maatwerkmeubilair. Wij helpen uw wensen vertalen naar een ontwerp waarmee onze interieurbouwers aan de slag kunnen.

 

 

4.Projectbegeleiding & oplevering

Op papier is alles netjes: De prijs is goed, er is mooi projectmeubilair gekozen en de decors passen perfect bij uw vloer. Wanneer u met ons samenwerkt zorgen wij naar wens voor de gehele projectbegeleiding, maken een planning in overleg en sturen de verschillende partijen aan. 

 

5. OPLEVERING VOLGENS PLANNING

Wij willen dat uw verwachting overeen komt met de werkelijkheid. Het plaatsen is daarom minimaal net zo belangrijk als het voorwerk. Onze monteurs hebben jarenlang ervaring en installeren van projectinrichtingen. Zij stellen uw kantoorkasten netjes af, binden deze zodat deze ook over 8 jaar nog netjes stabiel staan. De bureaus worden waterpas gezet en de bureaustoelen worden voor u ingesteld. 


projectinrichtingen portfolio

 

Neem een kijkje welke projectinrichtingen wij recent hebben opgeleverd en krijg een indruk wat wij voor u kunnen betekenen. Bij deze kantoorinrichtingen is duidelijk te zien dat er gewerkt wordt met Palmberg kantoormeubelen. Dit merk staat voor innovatie, kwaliteit, snel leverbaar en een grote flexibiliteit. Met dit laatste doelen we op speciale maten en uitvoeringen en keuze van de decors. Uw bureaus kunnen hierdoor gemakkelijk speciaal uitgevoerd.

De Palmberg Crew bureaus gebruikt bij de projectinrichting van Base Logistics zijn enkele cm's dieper uitgevoerd, om de ruimte tussen het bureau en zichtschot zo klein te maken. Dit is een mooi voorbeeld van de flexibiliteit van projectmeubelen.

 

Wij zijn dealer van een breed aanbod kantoormeubilair merken welke geschikt zijn voor projectinrichtingen. Er kan dus gekozen worden uit verschillende merken en uit verschillende prijsklassen. Neem contact met ons op, voor een informatief gesprek, of breng een bezoekje aan onze grote showroom langs de A16.

 

 

recent opgeleverd | J.T.G. TRaDING

Nadat wij eerder meubilair aan moederbedrijf B&S hadden geleverd, vroeg J.T.G  begin 2016 aan Shiraz een ontwerp te maken voor een nieuwe kantoorinrichting.

Naast dat Shiraz het kantoormeubilair heeft geleverd, hebben wij de gehele projectinrichting verzorgd en het project van ontwerp tot oplevering begeleid.   

Bekijk meer projectinrichtingen op de referentiepagina

referenties

Shiraz Office Furniture heeft oa voor deze bedrijven de kantoormeubelen en/of projectinrichting mogen realiseren..