Corona Update Wij zijn geopend zoals u van ons gewend bent | Bekijk hier de maatregelen die wij nemen | Bekijk onze oplossing voor kantoor hier.
  • GROTE SHOWROOM VAN 1000M2
  • VRAGEN? 078-617 65 30
  • LEVERING DOOR HEEL NEDERLAND

Kantoormeubilair | Mooi aanbod, Perfecte advisering

Professioneel kantoormeubilair creëert een functionele en veilige werkomgeving voor werknemers. Een goede werkplek met de juiste voorzieningen en accessoires helpt efficiënter te werken en komt de productiviteit ten goede. Daarnaast motiveert een mooie kantoorinrichting! 

Wij bieden een groot assortiment (design) kantoormeubilair van hoogwaardige kwaliteit (Nederlands of Europees fabricaat) met een sterke prijs-kwaliteit verhouding. Door de verschillende kleursamenstellingen vindt u altijd wat past bij de huisstijl van uw organisatie óf in de stijl die u zoekt. Door een efficiënte wijze van fabricage kunnen eventuele levertijden worden gereduceerd. 

Naast uw wensen is er regelgeving waar gehoor aan gegeven dient te worden. Werknemers hebben het recht op kantoormeubilair conform de NEN-EN 1335 & NEN-EN 527. Binnen deze standaarden wordt er onderscheid gemaakt tussen verschillende typen werkplekken, waaronder hoogte instelbare en vaste werkplekken. Per toepassing wordt er gekeken naar de juiste invulling. 

Een ruimte vullen met zit-sta werkplekken, zonder te kijken naar de cultuur binnen een bedrijf, kan worden gezien als een waardeloze investering. Het is onze expertise om de functionaliteit van uw kantoormeubilair te optimaliseren, door goed te kijken hoe de ruimte functioneel wordt gebruikt. Wij adviseren altijd conform de gestelde wetgeving.

 


Bureaus

Elektrisch hoogte verstelbare MAX werkplek met 4 werkplekken en beige akoestische scheidingswanden



Bureaus komen in allerlei verschillende modellen, maatvoeringen en prijsklassen. Wat voor u het meest geschikt is voor uw kantoorinrichting, hangt af van verschillende factoren; denk hierbij aan bijpassende kastenprogramma's, een speciale opstelling waarbij de aanwezigheid van poten geminimaliseerd dient te worden of de wijze van hoogteverstelling. Het kan ook zijn dat puur en alleen de vormgeving van belang is.

Wellicht dat een zit-sta werkplek uw voorkeur heeft? Wilt u dan een bench werkplek of enkele werkplek? En wilt u dit met een elektrische verstelling, slinger verstelling of gasveer verstelling?


Bureaustoelen

Ergonomische bureaustoelen in diverse uitvoeringen

Wist u dat ergonomen het eens zijn dat een werkplek uit de 60-30-10 verdeling hoort te bestaan? 60% dynamisch zitten, 30% staand werken en 10% bewegen? Ondanks zit-sta werkplekken blijven bureaustoelen onwijs belangrijk, als we kijken naar uren verdeling blijft een bureaustoel het meest gebruikte middel binnen de groep kantoormeubilair. Dynamisch zitten, daar ligt de nadruk op! Ons assortiment bureaustoelen zit intens goed in elkaar. Binnen het leverprogramma van de fabrikant selecteren wij namelijk de beste modellen binnen een bepaalde prijsgroep. Wij zijn uw filter.

In onze online catalogus laten wij graag ons complete aanbod zien. Wilt u een nieuwe bureaustoel voor uw kantoormeubilair of voor uzelf? Neem contact op, binnen een paar tellen weten wij waar uw bedrijf behoefte aan heeft en kunnen wij een proefplaatsing organiseren. 


Bekijk alle bureaustoelen


Archiefkasten

Archiefkasten zijn onmisbaar voor uw kantoormeubilair. Bent u puur en alleen op zoek naar een functionele kast? Dan zijn onze metalen draaideurkasten conform uw eisen.

Wilt u kasten met iets meer uitstraling? Dan wijken wij al snel naar het Prisma2 en Select kastenprogramma. Deze houten kantoorkasten kunnen in miljoenen configuraties gemaakt worden. Er is ruime keuze beschikbaar qua front lay-out (draaideuren, roldeuren, schuifdeuren), en dit is eventueel te combineren met open kasten. Prijs technisch zijn deze Duitse producten onverslaanbaar in de markt. 

Wilt u liever een roomdivider neerzetten? Dan zijn akoestische schuifdeurkasten misschien meer geschikt. In de juiste configuratie zijn dit echte eyecatchers, en ze optimaliseren tegelijkertijd uw akoestiek!


Bekijk alle archiefkasten


Ladeblokken

Ladeblokken creëren een persoonlijke opslagruimte in uw kantoormeubilair. De ladeblokken zorgen ervoor dat u uw persoonlijke bezittingen, kantoor benodigdheden en documenten altijd bij de hand hebt. Onze ladeblokken worden vervaardigd uit houten of metalen onderdelen en zijn leverbaar in diverse prijsklassen. De ladeblokken zijn uit te voeren met 2,3,4 of 5 laden. In ons assortiment vindt u ladeblokken, trolleys en ladekastjes.

U hebt keuze uit vaste ladeblokken en verrijdbare ladeblokken. Vaste ladeblokken hebben één vaste plaats op kantoor en worden uitgevoerd zonder wielen. U kunt ervoor kiezen om een vast ladeblok los in de ruimte te plaatsen, maar u kunt het ook gebruiken als verlenging van uw bureaublad. Verrijdbare ladeblokken zorgen voor een enorme flexibiliteit in uw kantoormeubilair.


Stahulpen en werkstoelen

De grote toename van staand vergaderen en zit-sta werkplekken vraagt om flexibiliteit binnen uw kantoormeubilair. Onze stahulpen helpen u hierbij. De stahulpen nemen weinig plaats in beslag en zijn speciaal ontworpen om u te ondersteunen tijdens lange periodes van staan. Onze unieke ergonomische stahulpen ontlasten uw benen tot wel 70% en zorgen ervoor dat u uw dynamische houding behoud. Zo profiteert u van de voordelen van staand werken zonder uw lichaam te overbelasten.


Bekijk alle stahulpen

Werkstoelen vinden hun toepassing niet alleen in uw kantoormeubilair, maar ook in fabrieken en laboratoria. Ons assortiment werkstoelen is onder te verdelen in werkkrukken, zadelkrukken en laboratoriumstoelen. Een aantal werkstoelen zijn ook leverbaar als ESD variant. Onze werkstoelen zijn een hygiënische en veilige oplossing voor uw werkplaats. Advies over de beste oplossing voor uw kantoormeubilair? Neem gerust contact met ons op!




Bekijk alle werkstoelen


Baliestoelen

Bij het samenstellen van uw kantoormeubilair is het belangrijk om rekening te houden met mensen die in een verhoogde zitpositie werken. Een balie of kassa vereist vaak een hogere zitoplossing dan een standaard werkplek. Ook bij deze werkplekken moet u rekening houden met ergonomie en comfort. Ons assortiment baliestoelen is voorzien van ergonomische zitoplossingen met een verhoogde gasveer


Bekijk alle baliestoelen


Scheidingswanden

Bent u op zoek bent naar een visuele afscheiding, een hygiënische afscheiding of een akoestische afscheiding binnen uw kantoormeubilair? Onze scheidingswanden zijn de oplossing voor u! Scheidingswanden geven privacy en rust, u kunt de wanden ook gebruiken om uw kantoorruimte in te delen. Ons assortiment scheidingswanden bevat bureaupanelen, hygiënische scheidingswanden, modulaire scheidingswanden en roomdividers. De wandsystemen geven u de mogelijkheid om zelf een basic of akoestisch gecertificeerd scheidingswandsysteem samen te stellen voor uw kantoormeubilair.


Bekijk alle scheidingswanden


Made in Holland

KANTOORMEUBILAIR UIT EUROPA, KWALITEIT GEGARANDEERD!


Goede kantoormeubel merken ontwikkelen, innoveren, testen, produceren volgens de hoogste eisen en hebben vaak een efficiënt productieproces. Dit resulteert uiteraard weer in een lagere kostprijs. Oftewel, een echt merk kan betere kantoormeubelen leveren tegen hetzelfde bedrag. Ons productaanbod is daarom opgebouwd uit een aantal specifieke merken, waarvoor wij bewust hebben gekozen. Enkel merken waarvan de prijs goed is, kwaliteit perfect is en de fabriek moet een goede aftersales hebben. 
Daarnaast geven professionele merken de garantie dat producten decenia na-leverbaar zijn. Wel zo mooi als u een uitbreiding wilt doen aan uw kantoorinrichting. 

Onze producten komen hoofdzakelijk uit Duitsland, Nederland & Italië! 


Benieuwd hoe onze klanten ons beoordelen?


In 3 stappen naar een nieuw kantoormeubilair

STAP 1 

Bekijk het assortiment 


 

assortiment schematisch weergeven


Online hebben wij een catalogus samengesteld met een groot deel van ons assortiment. U vindt hier meer dan 50 leveranciers en meer dan 1000 producten. Daarnaast hebben wij een deel van de ergonomische kantoormeubelen op voorraad. Door middel van de webshop kunt u online uw aankoop doen. Uw producten zullen vervolgens netjes bij u afgeleverd worden. Er wordt aangegeven of het product online te bestellen is, wanneer dit niet het geval is gaat het om een maatwerk meubel. Deze meubelen worden a.d.v. uw wensen samengesteld en zullen dus moeten worden besteld.

STAP 2

Bezoek de grootste showroom van Zuid-Holland

 

Showroom gelegen langs de A16, tussen Rotterdam en Dordrecht


Liever eerst bekijken? Bezoek de showroom van maar liefst 1000 m2, waar u alles vindt voor de ergonomische inrichting van uw kantoor, receptieruimte, kantine en wachtkamer. De showroom is snel te bereiken vanaf de A16 tussen Dordrecht en Rotterdam. Onze eigen baristas verwennen u met een heerlijke cappuccino, zodat u op uw gemak een kijkje kunt nemen. bij elk product op de website wordt er aangegeven of deze in de showroom staat. Staat het product niet in de showroom? Dan zorgen wij dat deze binnen enkele dagen alsnog te bezichtigen is in de showroom.

Bekijk showroom

STAP 3

Ontvang een gratis 2D & 3D tekening


 

2D tekening van een nieuwe kantoorinrichting


U wilt een nieuwe kantoorinrichting, maar wilt vooraf weten of de kantoormeubelen aan uw wensen voldoen? Shiraz Office Furniture maakt geheel gratis een 2D & 3D tekening. Door middel van professionele software kan vrijwel elk product ingetekend en digitaal samengesteld worden. U ziet hierdoor exact hoe uw kantoormeubelen in de ruimte staan en of alle kleuren matchen met uw wensen. Wij kunnen voor u de ruimte op locatie inmeten, of u stuurt ons een tekening/bouwtekening.



Advies op locatie


Service en leveringen

Wij leveren door heel Nederland!

 

Wij zijn gevestigd in Dordrecht en goed bereikbaar vanaf de A16, tussen Rotterdam en Breda. Vanuit onze showroom en kantoor helpen wij onze relaties naar een mooie kantoorinrichting, met betaalbaar design kantoormeubilair.

Bent u gevestigd in het noorden van het land, maar heeft u bij ons iets moois gezien? Dan is dit geen enkel probleem. Wij distribueren kantoormeubelen door heel Nederland en monteren dit netjes voor u af.Daarnaast is het ook mogelijk om een proefplaatsing te nemen bij u op locatie. Neem hiervoor contact op met ons kantoor! U bent altijd welkom om ons te bezoeken in één van de grootste showrooms van Zuid-Holland.

Frezende monteur


Niets is vervelender dan beschadigde kantoormeubelen tijdens het transport of inhuizen. Wij werken daarom met eigen (getraind) personeel om de hoogste kwaliteit te kunnen garanderen. Tevens bieden wij onze klanten hiermee één aanspreekpunt, om miscommunicaties te voorkomen.

Bij Shiraz Office Furniture wordt secuur getransporteerd, vakkundig gemonteerd en afgesteld, zodat deze niet alleen na opleving mooi staan, maar ook na het organiseren van uw persoonlijke spullen. Daarnaast stelt ons personeel uw meubilair graag ergonomisch voor u in.