- WILT U LANGSKOMEN?
- WIJ ZIJN BEREIKBAAR OP 078 - 617 65 30
- ZIE CONTACTPAGINA VOOR DE DETAILS
Call Centre
Call Centres hebben vaak een grote, open indeling. Als meerdere mensen tegelijkertijd gesprekken voeren in zo'n ruimte kan dit hindernissen en irritatie veroorzaken. Mensen storen zich aan elkaar en kunnen zich niet goed focussen op hun eigen werk. Al deze irritaties worden veroorzaakt door een slechte akoestiek.
Er zijn diverse methodes en middelen om de akoestiek te verbeteren. Denk hierbij aan vloerbedekking in plaats van een harde vloer en akoestische plafond- en wandpanelen. Echter is de meest effectieve oplossing voor zo'n grote open ruimte het plaatsen individuele akoestische wanden rondom iedere werkplek. Om u omslachtig veel rekenwerk en maatwerk te besparen zijn er speciale call centre wanden ontwikkeld.
Onze akoestische call centre wanden komen uit een modulair akoestisch wandsysteem. De wanden zijn leverbaar in diverse maatvoeringen waardoor ze altijd om uw werkplekken heen passen. De call centre wanden voorzien uw werkplek van zijwanden en een achterwand. De wanden zijn opgebouwd uit dik akoestisch materiaal en afgewerkt met een zachte stoffering. Deze opbouw zorgt voor een zeer goede geluidsabsorptie. Hierdoor blijft het geluid van een telefoongesprek binnen de werkplek en worden collega's niet door elkaar gestoord.
Call Centres hebben vaak een grote, open indeling. Als meerdere mensen tegelijkertijd gesprekken voeren in zo'n ruimte kan dit hindernissen en irritatie veroorzaken. Mensen storen zich aan elkaar en kunnen zich niet goed focussen op hun eigen werk. Al deze irritaties worden veroorzaakt door een slechte akoestiek.
Er zijn diverse methodes en middelen om de akoestiek te verbeteren. Denk hierbij aan vloerbedekking in plaats van een harde vloer en akoestische plafond- en wandpanelen. Echter is de meest effectieve oplossing voor zo'n grote open ruimte het plaatsen individuele akoestische wanden rondom iedere werkplek. Om u omslachtig veel rekenwerk en maatwerk te besparen zijn er speciale call centre wanden ontwikkeld.
Onze akoestische call centre wanden komen uit een modulair akoestisch wandsysteem. De wanden zijn leverbaar in diverse maatvoeringen waardoor ze altijd om uw werkplekken heen passen. De call centre wanden voorzien uw werkplek van zijwanden en een achterwand. De wanden zijn opgebouwd uit dik akoestisch materiaal en afgewerkt met een zachte stoffering. Deze opbouw zorgt voor een zeer goede geluidsabsorptie. Hierdoor blijft het geluid van een telefoongesprek binnen de werkplek en worden collega's niet door elkaar gestoord.